تاريخ: ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ آبان ساعت ۱۳:۶ | بازدید: 1247 نظرات: 0 کد مطلب: 16899 |
به گزارش پایگاه خبری هاژه، روز دوشنبه ١٧ آبانماه ١٤٠٠، در جلسەای با حضور مدیرکل شرکت پست استان آذربایجان غربی در سالن اجلاس فرمانداری مهاباد به مشکلات دفاتر پیشخوان این شهرستان رسیدگی شد.
فرخی، مدیرکل شرکت پست استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار هاژه گفت: در جلسه امروز و طی هماندیشی با نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و دیگر ارگانهای نظارتی، موانع دفاتر پیشخوان دولت در حوزه ارسال امانات و مرسولات پستی، در چهارچوب قانون و در حد متعارف برداشته شد.
وی افزود: با عنایت به همەگیری ویروس کرونا، میزان ارسال مرسولات پستی و خریدهای اینترنتی، افزایش ٤٤ درصدی به خود دیده که در همین رابطه قرار شد علاوه بر کامیون ٦ تن اداره پست مهاباد، یک کامیون دیگر در چند نوبت بە صورت هفتگی از مرکز استان به شهرستان مهاباد اعزام شود.
فرخی در ارتباط با رتبه اول مهاباد از لحاظ ارسال مرسولات پستی در استان، گفت: میانگین ارسال مرسولات پستی مهاباد بیش از ٢٠ هزار فقره در ماه است که از این حیث رتبه اول خرید و ارسال بستەهای پستی را در سطح استان آذربایجان غربی به خود اختصاص دادە است.
مدیرکل شرکت پست استان آذربایجان غربی در پاسخ به وجود ٣٠٢ دفتر پیشخوان دولت و موضوع اشباع شدن این دفاتر در سطح استان گفت: مجوز دفاتر پیشخوان از طریق اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و بر عهده کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری، سازمان مدیریت و برنامەریزی و ... بر حسب نیاز جمعیتی و تعداد دفاتر موجود در شهرستانها صادر خواهد شد.
به گزارش هاژه، با وجود ظرفیتهایی همچون تاناکورا و مجتمعهای تجاری در شهرستان مهاباد، نقش شرکت ملی پست در کمک به اقتصاد و معیشت مردم منطقه بسیار پررنگ بوده که همین موضوع توجه ویژه این شرکت به زیرساختهای پستی این شهرستان را میطلبد.
|